Afhandeling Klachten

Wij vinden het belangrijk om onze klanten centraal te stellen en continu te streven naar verbeteringen in onze service. We nemen eventuele klachten over onze producten en dienstverlening dan ook zeer serieus en zijn altijd bereid om samen met jou te kijken naar een passende oplossing, als je onverhoopt een vervelende ervaring heeft gehad met één van onze producten of diensten. Als je een klacht, negatieve ervaring of verbetering met ons wilt delen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan samen met u naar een passende oplossing, om te zorgen dat we een vervelende situatie toch een positieve wending kunnen geven.

Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing van onze klantenservice, dan vragen we aan u een bericht te sturen naar info@artswinkel.nl . Wij zullen dan binnen zeven werkdagen inhoudelijk reageren op uw klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer juw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.